frågor och svar!

Hur länge har du bloggat? - denna bloggen startade jag i augusti!
Vad fick dig att börja blogga? - ingen aning, helt spontant!
Vilken bh;storlek har du? - den bästa frågan du kunde komma på? haha 75 b
Är det sant att du är en godisgris? - JA
Har du någon passion, isåfall vilken? - fota och äta
Favorit film? - åh den var svår! jag älskar step up filmera! :)
Snyggaste kändis killen? - lätt denna snyggingen!
Vad är dina framtidsplaner? - återkommer med det
Vad vill du att jag ska fråga digg ?? - vad som helst :D
Vad tycker du om min blogg?  - aldrig varit inne på den innan men fina bilder :)
Vart bor du? - kalmar
Vad har du för framtidsplaner? - pass
Hur mycke har du i månadspeng? handlar du kläder för allt? - det är olika, och nej det gör jag inte :)
Är du 100% svensk? eller är ngn av dina föräldrar från ngt annat land? vilket? -
min morfar är finsk och min farfar italiensk
Har du ljus eller mörk röst? - mittimellan kanske
Hur mkt poäng har du? (betygen) - 185, sämst.. i know!
Hur gammal är du? - 16 på fredag!
Är du oskuld? - nej
Vem förlorade du oskulden med? - min pojkvän :)
Vem är den bästa du kysst? - linus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0