7 sanningar

grattis på födelsedagen gumman!
du är det bästa som finns
i love you



7 sanningar om min vän Nelly
1. Hon är en riktig rockbrud
2.  Hon har gått på friidrott, trots att hon hatar det mest av allt idag
 3. Hon har världens minsta tunga, rätt söt faktiskt
4. Hon har modellben, dom finaste jag sett :o
5. Hon fick veta min enda hemlighet i världen förra veckan som jag skäms sjukt mycket för
6. Dom som hon inte får känslor för, blir kära i henne
7. Hon är världens bästa vän, helt oslagbar och jag kommer alltid älska henne








 


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; tack så mycket snuttan!

hälsa nelly ett stort grattis i efterskott!

länge sen jag träffade er brudar nu:(

2009-05-06 @ 16:50:56
URL: http://yenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0