idag har jag legat ute med musik i öronen hela dagen,
man skulle nästan kunna tro att det är sommarlov efter som det är så himla varmt ute.
måste ha varit minst 20 grader där jag låg, det var helt vindstilla men en hel massa myror.
smsade nelly och undrade ifall hon ville hitta på någonting
eftersom att jag har så himla tråkigt här hemma själv.
dum som jag är hade jag väl glömt bort att hon skulle på fest, så jag får
helt enkelt hoppas på att hon har tid med mig imorgon istället :)
så nu får jag helt enkelt hitta på nogot annat att göra,
linus föreslår att jag ska åka och hämta honom med moppen..
och just nu känns det som att jag inte har något annat val ;)
pussar




we don't care

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; och då får vi hoppas att dom är fina på också:) tack!

2009-05-03 @ 20:30:15
URL: http://yenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0