why should i give you up?

godmorgon på er!
cyklade ner till skolan i klänning men fy satan vad
kallt det var, så nu har jag bytt om till mjukisbyxor!
åkte till skolan klockan 8 och skrev uppstatsen i engelska,
och nu är jag hemma igen! skrev på en timme ungefär.
gick nyss in på dexter och kollade, och jag hade kommit in på mitt första val!
det är ju premiliär antagning, men iallafall! så nu är det bara att kämpa vidare.
den 4 juli får vi reda på den slutgiltiga antagningen! åh vad nervöst.
tänk ifall man kommer in nu, och inte sen i sommar :o
vet att det blev så för en person, tänker på dig L.. haha!
aldrig att jag tänker gå på mitt andraval, never!
nu ska jag ta mig en macka för jag börjar redan bli hungrig.
ikväll blir det att plugga teknik, så kanske inte hinner uppdatera!
pussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken lilje kom du in på då? :)

2009-03-31 @ 09:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0