nivea



hej!
träningen gick väl sådär..
det var super roligt men jätte svårt att hänga med!
pappa fick komma och hämta mig efter
eftersom min kedja på cyklen hade hoppat..
känns som att det alltid är problem med min cykel nu för tiden :/
när jag kom hem fick jag detta utav mamma, vet inte riktigt
vad det är men kan tänka mig att det är någon slags
rengörings grej till vänster, och ett slags "plåster" till höger
som man sätter t.ex på näsan och låter den sitta i 20 minuter.
och när man tar bort den så ska tydligen alla finnar/pormaskar vara borta.
vadå att mamma tycker att jag har äcklig hud eller något? :o
nae man fick faktiskt plåstret till när man köpte det andra, haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter ju jätte cootl! funkar de?

2009-03-20 @ 17:55:19
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0