LADIES

hej sötisar!
sitter här med mina efterlängtade ostbollar, yammi.
skoldagen gick snabbt, och under maten fick nelly och jag reda
på betyget på våran egna gympa lektion, tyvärr fick jag bara VG men
nelly fick MVG, så det är väl bara att säga grattis ännu en gång! :)
efter skolan åkte nelly och jag och gymmade! måste bara säga
att killarna på nordic mest går runt
och visar upp sig för oss tjejer än tränar.. haha.
efter det åkte vi hem till nelly för att äta kärleksmums
och sitta och prata i nellys nya säng (superfin!) i några timmar.
om några minuter ska jag ut och gå med vesa som är nykär! hihi.
ciao

                                                               saknar min linus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0