it's tome to be bigger bigger





handledning - prat, underskrifter
engelska - musik o prat med jimmy
bild - rita, skolsyster
lunch - biff o potatis
idrott - teori
arbetspass - fysik, sova
matte - jobba, prat


yes, där har ni min inte allt för roliga dag!
under bilden så fick nelly och jag traska iväg till skolsyster
för att mäta oss! och gissa vad!? jag har växt 3 cm sedan jag var där sist!
så nu är jag 168 cm lång, hähä :)
under en av rasterna pratade vi bland annat om liseberg resan, en resa
som våran skola fixar som man åker dit för 300 kronor, bra va?
tror nog nelly och jag ska dit i år igen, för vi hade super kul sist!
imorgon ska alla i klassen lämna in 100 kronor till moa så vi
kan försöka få klasströjorna tills på onsdag! haha kommer se så fult ut när
en hel klass går runt och ser likadana ut :o aja, ett fint minne iaf (;
imorgon när vi egentligen har sovmorgon kommer jag att sitta
och skriva engelska uppsats, fy satan vad surt.
men det är ju pga att jag missade när dom andra skrev i onsdags, då jag var sjuk.
aja, men det är väl sånt man får ta. ciao



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack så jättemycket :D :D :D



jättesöt oufit :)

2009-03-30 @ 17:35:28
Postat av: Anonym

sötlinda :)

2009-03-30 @ 17:57:29
URL: http://suufie.blogg.se/
Postat av: Anonym

nörd

så jävla stolt man kan va lixx, jises :S

2009-03-30 @ 18:49:28
Postat av: linda

lär dig stava? :*

2009-03-31 @ 07:15:03
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0