hurtfull

igår efter skolan åkte mamma och jag till farbror doktor
för att ta min sista gardacil spruta.
och efter det fick jag ta 5 blodprov,
det skulle alltså "ut och inte in" :o
trodde jag skulle svimma, vilket jag nästan gjorde
på stan efter så vi fick åka hem.
behöver jag ens säga att det kom en tår?
mes mes mes mes mes...
farbror doktor sa också att min kropp
vad för stor för mitt hjärta, att mitt hjärta inte han med :(
hade tydligen växt dunder mycket det senaste halvåret,
men inte mitt hjärta...



kul att några nya bloggar har hittat hit, hoppas ni hittar tillbaka! :)
nu håller mamma på att göra våfflor vilket är
ett måste idag då det är våffeldagen!
försöker ladda över musik till mobilen men det vägrar
att funka så det får helt enkelt vänta tills
pojkvännen kommer hit nästa gång!
det ända han är bättre än mig på, datorn!
haha nejdå. mmmm, nu börjar det lukta gott..
ciao

Kommentarer
Postat av: aqve och conne

"vad för stor för mitt hjärta, att mitt hjärta inte han med :(

hade tydligen växt dunder mycket det senaste halvåret,

men inte mitt hjärta..."

är det farligt/allvarligt ?:O<3

2009-03-25 @ 18:54:34
URL: http://aqveochconne.blogg.se/
Postat av: aqve och conne

sv; men shit gumman! hoppas att det inte är nått farligt, krya på dig :(<3

2009-03-25 @ 19:08:31
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0