då kunde inget krossa mig, nu krossar allt mig

lördagen började bra men slutade i katastrof, kunde inte bli mycket värre.
slutade med att jag låg och grät och kräktes hela natten och sov bort halva söndagen..
när jag vaknade mådde jag lite bättre, men när jag gick och la mig på kvällen mådde jag piss.
vaknade och hade knappt sovit någonting, orkade knappt äta frukosten men tog mig till skolan iallafall.
klarade av 1 lektion och sedan bröt jag ihop i johannas famn. jag vill att allt ska bli bra igen. helvetes jävla skit.


  
                                                            don't tell me i have to make it on my own.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Linda? :(

2009-03-02 @ 12:21:00
URL: http://yenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0