t j e n i x e n

hóla hóla hóla!
sitter just nu på min mosters dator i karlskrona,
vi har just ätit pasta sallad! åh så gott det var :)
innan vi kom hit var vi ju på stan, hittade faktiskt en hel del!
ett armband från tomas sabo, ett par skyhöga skor, en tröja
och ett annat armband från pearls for girls. 
är super nöjd med båda armbanden, passar skit bra med min klocka!
dom har fått in jätte mycket fina vår kläder, men tyckte att det var lite väl
tidigt att börja köpa shorts och klänningar..
hade inte pengarna till det heller för den delen, haha!
nu ska jag ringa till linus och se vad han har för sig :)
ciao!



Kommentarer
Postat av: fröken elin

ojoj jag känner mig som en inspirationskälla!:P:D hah ha en go fredag!

2009-02-20 @ 15:14:27
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: hilda

svar: väldigt mycket ja tack!

2009-02-20 @ 17:36:58
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0