melody

livskunskap: pratade om svenska lektionerna
engelska: musik, film
bild: rita
lunch: kroppkakor utan grädde, blä!
idrott: teori prov
apt: prat med petter
matte: test, prat



...behöver jag ens förklara hur mycket jag hatar måndagar?
äcklig mat var det också, våran skola är så fattig så vi fick ta mjölk ist för grädde till kroppkakorna.
hur äckligt? super äckligt. fick åka med på petters nya cross moppe en utav rasterna (y)
teori provet gick bra, inte så jätte svårt fast jag nästan inte pluggat någonting,
och det var jag inte ensam om.. nästan ingen hade pluggat, haha.
snart ska jag nelly och jag gå till fritidsgården för att lämna pengar till liseberg resan!
fy satan vad jag längtar! riktigt jävla bäst kommer det att bli, precis som förra året!
nu ska jag byta om till något skönare än jeans, för det orkar jag inte gå i :))
puss puss puss pussssssssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: soffis

kanske frågat detta, men du kom väl in på media ?! :o :)<3

2009-04-06 @ 20:51:27
URL: http://suufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0