you leave me breathless



var ju på köpstaden med bästis idag, men äh ingenting hittade jag.
så på torsdag när jag ändå ska till frisören får jag passa på
att köpa farsdagpresent då!
nu sitter jag här i linus stora gosiga tröja och tittar på gamla bilder!
så mycket som man har förändrats, vet inte om det är bra eller dåligt..
vissa bilder saknar man bara tillbaka till, andra bilder väcker så
otroligt starka känslor så att man bara vill börja gråta.
den här bilden ovan är tagen dagen jag konfirmerades,
några timmar innan jag hade sjukt kul på sandra med mina bästavänner.
och tagen två dagar innan linus och jag gör slut.
så jävla hemskt.
bland det bästa och värsta jag varit med om.
vi fick båda chansen att  tänka.
verkligen känna efter hur vi verkligen ville ha det!
och ja, vi hittade tillbaks till varandra.
vi klarade oss inte utan varandra!
allt för bra är han min pojke.


23/6-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0