J U L A F T O N

Dagen började med att vi åkte till farmor och farfar
och åt gröt och bytte julklappar!
Eftersom jag hade önskat mig pengar till kameran jag skulle
köpa så fick jag 700 kronor utav dom :)
Sedan när vi kom till mormor och morfar blev det julbord
och sedan julklappts utdelning.
Alla paket jag fick blev jag jätte glad över
var bland annat mer pengar, presentkorv på face sthlm,
resväska till thailand och en dvd box med sex and the city!
Sista paketet som delades ut till mig
och där låg väl inte kameran!
Blev så förvånad och lycklig så att började gråta!
Direkt så började jag med att fota som en galning :)



mammas äckliga godisbit



haha, en bild säger mer än  tusen ord! :)



pappas öl



mormors ljuskrona



blomma!



rostade mandlar, så gott!



lilla mormor på 1.50 :)



emmas guldhamster



smile



tomten karin var på plats!



trött emma



skönt att komma hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0