all that we can be



godmorgon sötisar!
idag vaknade jag av att mamma kom in
med frukost på sängen, gulligt ♥
idag är min familj i karlskrona och
firar någon som fyller år men jag orkade verkligen
inte följa med.. så himla tråkigt med kalas ju :)
idag vet jag inte riktigt vad som händer, troligen
blir det bara att ligga hemma i sängen och mysa med mig själv.
alltså inte 'mysa' med mig själv.. utan med film och sånt.. haha :o
kanske träffa linus lite senare ikväll, får se hur det blir med det :)
igår på kvällen så tog vesa och jag moppen till maxi för att köpa godis!
slutade med att vi hamnade på donken med johanna och tilda också.
efter en stund så ringde kamil så då kom han
fast när johanna & tilda hade gått :)
lite senare åkte vesa och jag hem till mig för att äta godis och
läsa i tidningar :o haha, så himla go hon är.
en bild får ni också! puss puss
 ♥


Kommentarer
Postat av: selma

ahahah erkänn rolig:D, åå va söt bild!

2009-03-16 @ 19:52:10
URL: http://selmafilipovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0