never went to church

har du inget bra och säga
behöver du inte säga någonting alls anonym :)



GODKVÄLL SÖTNOSAR
hur är det med er? jag mår prima!
låg och kollade på sex and the city för en stund
sedan, och jag vet att jag har sagt detta innan
men jag säger det igen! man blir såå glad av att titta på det :*
åh, nu kom min underbara mamma med tomatsoppa
och mackor till mig, typ det bästa som finns i matväg ju (a)
eller nej, kinamat kommer på första plats!
imorgon har vi s-t-u-d-i-e-d-a-g, just precis! s-t-u-d-i-e-d-a-g!
såååå himla härligt! jag tänker sova bort halva dagen, plugga
en gnutta om jag orkar och sedan bara slappa.
kanske hitta på någonting med nelly ifall hon har lust, som typ baka? haha.
nu ska jag återgå till min soppa innan den blir kall, puss!


Kommentarer
Postat av: N.)

du är för söt :) komma sådär i spöregnet :) hahah, gulll<3

2009-03-16 @ 22:03:50
URL: http://nellyrasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0