klänningen från thailand



klänning från thailand
skor från din sko


nelly och jag sydde ju klänningar i thailand..
eller det var ju självklart inte vi som sydde dom men ja ni fattar.
jag valde att sy en ballerina klänning i ett svart blankt tyg!
runt 700 kostade klänningarna och dom är jätte fina :)
det är ju disco/sandra på fredag och nelly, jag & vesa funderar på att dra dit
och då kanske jag borde ha på mig klänningen?
man ser inte så jätte mycket på bilden, men kan man ha den?
vorre super snällt om ni kunde svara, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle va kul att se en bättre bild, för på bilder ser man faktiskt inte ett piss ;)

2009-03-08 @ 17:08:36
Postat av: linda

sv; jag vet, får försöka komma med en bättre bild någon gång i veckan! :)

2009-03-08 @ 17:10:13
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/
Postat av: aqve och conne

jag tycker absolut att du ska ha den! med ett par svarta strumpbyxor eftersom det är vinter (a) haha :D puss<3

2009-03-09 @ 19:12:10
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0