jag älskar dig

hejs
vi har pratat ut och det känns jätte skönt,
dock det jag inte om vi löste någonting
men jag fick iallafall säga det jag ville ha sagt..
nu kan det knappast bli värre iallafall, utan det är
bara att hoppas att jag kommer kunna bli förlåten
och att vi kommer kunna gå vidare utan problem.
för egentligen ville jag ingenting av det här, jag vill bara att allt ska bli som innan.
innan allt dåligt hände, då jag var glad hela tiden.
nu är jag istället ledsen hela tiden, och jag visste
inte hur mycket det påverkade alla andra :(
jag vill bara lägga allt bakom mig och vara glad igen.
men jag vill inte kan inte vara glad utan dig. det bara går inte.




baby i will wait for you
cause i don't know what else i can do
i really need you in my life
if i takes the rest of my life
i will wait for you

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det som har häntt egentligen? :O :(

2009-03-03 @ 16:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0