tomorrow ain't what it seems

tack för alla kommentarer om mina tänder!
har aldrig sett dom som "fina", och det gör jag inte nu heller
men tack för allt fint ni sagt! :)

iallafall (känns som att det ordet ofta kommer med i mina inlägg)
så försov jag mig idag, så fick fixa mig på cirka en halv timme..
duschade nog på 2 minuter och det är inte dåligt för att heta linda anna evelina olsson!
annars skulle jag kunna stå minst en kvart, är ju så himla varmt och skönt.
så mamma fick skjussa mig till skolan, hehehe.
sedan så började nelly och jag sälja mackor och det gick himla snabbt,
världens bästa försäljare stog ju där? (a) tss.
efter skolan gick jag och köpte mina jävla chokladbollar,
stog inte ut längre och åhhhh so gott!
för övrigt har jag pluggat so och matte ikväll,
och nu kommer bilder från idag!
adios



lilla vesa



grattis grattis grattis
till gulligaste nelly!



försäljarna



mina efterlängtade chokladbollar


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt vad snygga vi är assssåå ;d

2009-01-29 @ 16:45:39
URL: http://nellyrasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0