things we said



" se lite sådär buusig ut"

.. och sådär bra gick det, haha!
vaknade hos världens bästa älskling,
åt ingen frulle utan tog första bussen hem.
fixade till mig och åkte in till stan med nelly!
gick runt och kollade, hittade tights på vila
och en super stor tröja från gt.
det på bilden faktiskt, hihi.
satte oss och fikade på kvasten och där
var det ett par killar som höll på att
hosta hela hela tiden så att vi skulle
kolla åt deras håll hela tiden, haha.
sedan bestämde vi oss för att gå hem också,
och vårat ända samtalsämne var gymnasiet.
tårarna var inte långt borta kan jag säga, fyfan.
jag vill inte, jag vill verkligen inte :(

runt 8 ska jag hem till nelly
för att kolla på film och mysa,
bara för att linus inte kunde träffas ikväll
så tänker inte lilla linda sitta hemma! haha :)
bamsekram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0