[email protected]



den här kommer sitta på hjänan i evigheter, petter och jimmy
sitter och sjunger på den på varenda rast och vi tjejer står inte ut längre!
och det jobbigaste är deras fjortis röster som dom sjunger med, haha.

just nu sitter jag och läser om cuba krisen och kalla kriget vilket jag har prov på imorgon, suck.
tur att det är fredag imorgon, hade inte stått ut en enda dag till i skolan ..
helgen ska spenderas med min fina pojkvän, ska nog gå och se någon bio
eftersom hans pappa gett oss två biobiljetter (a)

nästa helg är det fest hos underbara julia som nelly och jag absolut inte tänker missa,
jag har ju inte varit ute sen julavslutningen :o
var ju i thailand på nyår, så då missade man ju allt :(
så det ska bli jävligt gutt att få fixa upp sig riktigt mycket, vilket jag inte
har gjort på evigheter och sedan bara släppa loss med dom bästa!
och plus i kanten på att jag får träffa min älsklings julia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0