one step at a time

fysik - genomgång
matte - genomgång, arbeta själva
teknik - genomgång
lunch - kött gryta
so - genomgång, arbeta själva
biologi - spela spel


ja, där har ni min dag!
riktigt tråkig och seg har den varit, och det blir inte
så himla mycket bättre när alla i klassen gång runt och är på dåligt humör.
min klänning gick sönder i slutet av dagen,
eller en knapp ramlade av rättare sagt precis vid brösten!
så fick låna en liten klämma av nelly och ha där, haha :)
runt 5 tiden ska nelly och jag åka in till monki och kika, den butiken kom till kalmar bara för några dagar sedan.
och dom har ju super fina kläder där!
dom senaste åren har det kommit mycket nya affärer till kalmar och det är ju alltid kul! som tex. new yorker (y)
och efter det ska vi till nordic och (har köpt ett kort där nu) gå på ett boxningspass, få se hur det går :)
nu ska jag käka, för jag är super hungrig efter den äckliga maten i skolan!
pusssssssssssssssssss ♥




lite lik harry potter med tanke på det i pannan :)

Kommentarer
Postat av: nellan:)

snarare FICK ett kort, bortskämda unge ;D

2009-02-26 @ 21:24:07
URL: http://nellyrasmussen.blogg.se/
Postat av: linda

tyst med dig ;)

2009-02-26 @ 21:37:06
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0