möss och människor

svenska - möss och människor arbete
livskunskap - nelly o jag höll på med skoltröjorna
engelska - jobba, rätta
lunch - pasta
idrott - volleyboll


helt okej dag faktiskt, god mat var det också! :)
på idrotten spelade vi volleyboll, och jag vetifan hur våran lärare
ulf delar in våra lag. han tar alla bra killarna på ett lag, och dom sämre på ett.
denna gången kom jag med alla bra killar, så vi vann!
men det är ju tråkigt att det alltid ska bli så ojämnt, varje varje gång.
nu ska jag hoppa in i duschen, för när mamma slutat jobba ska vi åka
över till öland och hjälpa mormor med att städa, och sedan gå lite på köpstaden!
ikväll ska jag bara vara hemma, nelly jobbar så det blir ingen utgång.
pussar och kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0