it's never the right time

tjoooobre
redan lördag, herregud vad tiden går fort!
och jag har inte gjort någonting vettit alls på lovet..
bara slappat och bakat, haha :)
runt 1 tiden så kommer linus hit, o det blir bara att ta det lungt och mysa hela dagen.
ikväll kommer peter, sara och lilla liam hit, så linus och jag skulle få vara barnvakt! hihi.
lika bra att börja öva i god tid? nae jag skojar :o
ush, jag känner mig huur ful som helst nu!
men det känns ganska onödigt att duscha och allt nu,
när jag ändå kommer att göra det ikväll..
nej, nu måste jag städa rummet innan linus kommer!
pusssssssssss


några tips på vad jag kan ha på mig ikäll?
för jag har ingen aning



Kommentarer
Postat av: selma

Sv: tack så mkt sötis:)! Om du ska passa ett barn ikväll ta bara ett par sköna tights och ngn t tröja och en gosig kofta över!(:

2009-02-21 @ 14:54:22
URL: http://selmafilipovic.blogg.se/
Postat av: amanda

av; nej, det blir det nog inte. men får se till att ha strumpor i sånna skor eller nåt! det går ju säkert att dölja på ett bra sätt om den sitter så pass långt ner på foten:)

2009-02-21 @ 16:39:46
URL: http://amanda-w.devote.se
Postat av: Anonym

svar : tack :) söt blogg du har!

2009-02-21 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0