den samma kärleken

första lektionen hade vi so prov, gick bra!
tack för er som höll tummanra, tss :)
sedan hade vi engelska, och sedan slutade vi (y)
haha, men nelly och jag åt i matsalen ändå, sen stack vi in till stan!
osminkade och fula var vi också, haha tur att att vi inte mötte ngra (a)
först bjöd jag nelly på fika, mysigt :)
sedan gick vi runt och kollade lite, mest i second hand butikerna
men hittade inget roligt..
sedan skjussade jag hem nelly, och sa hejdå :(
HA DET BÄST NU! <3
sedan åkte jag tillbaka in till stan för att ta cancersprutan,
gick oväntat bra (a)
nu ska jag nog ta och gå och lägga mig, sedan blir det ju kalas ikväll!
bilder kommer imorgon, take care! <3

Kommentarer
Postat av: Sophie

Svar: aaw tack så mycket :D glad jag blir!

2008-09-12 @ 14:03:57
URL: http://phhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0