tuff brud i lyxförpackning

hallå, är riktigt trött nu må jag säga, nästan så att sängen skriker efter mig!
efter skolan åkte jag hem och duschade och så åkte linus och jag till växer café och åt tacosbuffe!
sedan fick jag skjussa hem honom för att mamma och jag skulle till köpstaden!
hittade 2 riktigt söta trosor, en überfin tröja och världens snyggaste väska!
den har redan hunnit bli min favorit, och då är den riktigt snygg :D
bilder kommer kanske senare, om jag orkar ..
imorgon ska jag vara med nelly och vesa, mina brudar det
just det, hugo är brud han också :)
det blir väl att åka in till stan kanske, åka iväg med mopparna ..
vem vet, det mesta kan hända med dom!
bra blir det iallfall, det blir det alltid!
nu ska jag sova, så himla skönt med helg kan jag säga!
har haft läxor alla dagar i veckan -.-
och nästa vecka har vi två prov, och dom sa att åttan skulle vara värst?
tycker minsann att nian är typ femton gånger värre ;o, helgen gör att jag överlever!
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0