TRUE LOVE

" true love
is like a tattoo
it hurts when it bleeds
but it feels good within
and last forever till the end
of your time "



hallå där!
kom hem från skolan för en stund sedan
ska käka snart fast är egentligen inte hungrig,
men jag borde slänga i mig något iallafall för jag måste plugga
och sedan träna med nelly, och då måste man ha energi ju?
just det, idag stog nelly och jag i köket!
haha, för äcklig gubbe som flörtade med nelly alltså! :o
pinsamt var det också, nog pratat om det.
sista lektionen hade vi .. ja, vad var det vi hade?
moa och jag gjorde ingenting iallafall, saknade ju shah
haha, eller hur var det moa? :)
petter och daniel satt och typ sög upp hela min brikanyl också ;o
" petter - man blir helt snurrig, känner du det eller daniel?
daniel - vadå, näe?
petter - men jo för fan, säg att du känner det!
daniel - okejokej, ja NU! fy fan så yr man blev "
så dumma dom är.
ska nog börja med plugget nu,
önska mig lycka till!
det kan behövas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0