till min nelly

nelly du är värd allt guld i världen, om inte mycket mer
jag är så jävla rädd att förlora dig, för ingenting skulle kunna ersätta dig
du är min högra hand, och livet skulle inte vara värt att leva utan dig
vi har känt varandra i över 14 år nu, och tillslut kanske man tar varandra förgivet
men jag är så glad att jag har dig, jag känner mig verkligen utvald
hade jag varit kille hade jag nog varit kär i dig, det är jag säker på
för det finns verkligen ingen mer öppen och omtänksam än du
du är min själsfrände
och jag älskar dig





Kommentarer
Postat av: Sophie

sööt bild :D

2008-09-12 @ 14:28:40
URL: http://phhi.blogg.se/
Postat av: n e l l a a n :D

:) fint<3

2008-09-12 @ 19:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0