sovmorgon

inatt sov ju linte hos mig, vi slaggade i stugan (a) myspys!
och nu skjussade mamma honom till skolan, haha vi är lata
nu ska jag hoppa in i duschen och ta på mig myskläder, orkar inte fixa mig idag ..
hade minsann fått tre frågor igår, så svarar väl på dom (a)
ställ gärna fler!
bamsekram!



Hur gamla är du? : tror det blev lite fel, men det gör inget för jag tror jag fattar ifallafall (a)
haha, gissa! nejmen jag är 15!

Har du något favorit djur?: eftersom att jag är allergisk mot det mesta, djur också så har jag nog aldrig haft något favoritdjur, men min bästa kompis har en allergihund som jag faktiskt tål, så det får nog bli han! :)

Favorit plagg?: oj, det var en svår fråga.. ehm, jag vet inte riktigt! jag har ju många plagg som jag trivs väldigt bra i, fast det får nog bli mysbyxorna ändå! det är mina favoriter! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0