shopping med mamma!

igår efter skolan åkte linus och jag till maxi för att köpa massa mat och godis,
och när vi väl gick ut och skulle lägga i maten i moppen och sedan köra iväg så låste jag in moppe nycklarna, hahaha!
så ja, vi satt där i typ 1 timme och väntade på mamma som fick komma med extra nyckel!
och inte nog med det, när hon kom så var det fel nyckel, jag var inte alls glad kan jag säga (a)
haha, men sedan kom hon med rätt och då kunde vi köra hem (y)
vi duschade och åt grillad kyckling :) yummi!
sedan blev det massa frukt med smält choklad, marsmellows (stavning)
godis, chips, dipp och massa sånt :) riktigt gott!
sedan sov vi i stugan (a) mys <3



über mysigt!



nästa dag åkte mamma och jag in till stan! :)



dagens outfit

jacka - h&m
väska - friis & co
sjal - h&m
jeans - vila
skor - mammas



köpte en sjukt fin sjal, ursäkta kvaliten på bilden!
hittade den på new yorker!



:)



den är mycket finare i verkligheten! :)
finns på new yorker



har kollat på den innan, och nu fanns den på halva priset så jag slog till!
du hittar den på gina tricot



tjocka tights, indiska!



och till sist en ring från glitter! :)




Kommentarer
Postat av: linus

fan vad fin baby <3

2008-09-20 @ 18:39:41
Postat av: linda olsson

sv till linus: vilken? :)

2008-09-20 @ 20:32:34
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0