kalas kalas kalas



såhär såg man ut :)



himla mysigt hade dom gjort uppe i ladan



älskling! :)



och visst hade dom några sötnosar i stallet :*



första gången jag klappade en (a)



:)



öppna landskap



sedan satte dom igång grillen, mys :)



mums!



vi gick från rockneby till läckerby ;o



när vi gått i en timme kanske (jag gick i linus strumpor)
kom hans mamma och hämtade oss, jag kunde inte vara kvar för det var så jävla kallt (a)
när vi väl var hemma hos honom satte vi igång att fixa i hans rum, mysigt blir det!
sedan sov jag där, underbart att sova bredvid honom <3
sedan åkte mamma och jag och tränade på friskis vid klockan 11 nästa dag (y)
nu ska jag äta, ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0