forgiveness is the key to your own happiness

godkväll höll jag på att säga men det är ju faktiskt fortfarande eftermiddag!
men så känns det inte, det är så ju himla mörkt ute.
sitter här med en kopp te och känner mig allmänt sämst, pga
att jag inte gjort något vettigt alls på lovet!
bara gjort vad jag vill, fast jag egentligen borde jobba..
så det ska jag göra imorgon, på växer café!
börjat jobba klockan åtta så det ska bli skit kul, ironi.
haha nejdå, men jag behöver ju pengarna :)
jag tror faktiskt att mamma håller på att laga mat  i köket
så jag ska springa och kolla vad det är hon gör! ...
kötbullar och jansons frestelse, äckligt.
nu ska jag fylla på koppen
för den blev precis tom
puss puss


Kommentarer
Postat av: overallt

Har du något bra tips på vad/hur vi ska fota våra halloweenbilder? :D

Ha en bra dag! Kramar overallt-foto.

2008-10-30 @ 22:09:08
URL: http://overallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0