vi är varandras olikheter

hallå där!
fick sluta två timmar tidigare idag eftersom att vi varit så himla duktiga!
nelly och jag tog moppen in till stan och nelly köpte en skinjacka.
sedan gick vi och åt på kinarestaurang! åh så gott, supermätt blev jag.
bjöd faktiskt nelly, det är hon allt värd den sötnosen ♥
sedan gick vi vidare mot h&m och jag köpte världens mysigaste halsduk!
får visa den en annan gång, har så himla mycket plugg
.. som jag måste fortsätta med nu :(
på torsdag efter skolan ska jag in till stan
för att klippa och tona håret, på gozzip såklart!
vart annars liksom.
efter det ska jag möta upp linus,
sedan åker vi hem till honom där det är kalas
för hans lilla mamma som fyller år.
måste komma ihåg att köpa present(!!!)
herregud, hur ska alla pengar räcka till?
sedan är det sandra den fjortonde också ..
åhh jag vill vara lika rik som jesper
den dumma ungen :))
pusspusspusspusspusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0