ny kjol / dagens outfit



Onsdag
Fick hem min höga kjol från halens igår, superfin är den!
Beställde den i storlek 38 fast jag skulle nog behöva en 36 för den är för stor..
Men jag orkar inte skicka tillbaka den och sedan vänta igen som ni kanske förstår.
Istället så ska mamma försöka sy in den så att den sitter bättre! :)
Igår fyllde farmor 63 så vi var där och firade henne.
Träffar inte just dom kusinerna så jätte ofta så det var mysigt,
satt med lussebullar och bara pratade :)
När jag kom hem fick jag sätta mig och plugga fysik för att
jag skulle ha omprov dagen efter ..

Torsdag
.. och jag klarade det! gutt.
Himla jobbig dag, på håltimmen satt nelly och jag
uppe i bilden med killarna och jobbade.
Hade sista lektionen i musik idag också, då vi verkligen spelade..
Nästa gång är det betyg.
Imorgon har vi gympa prov också.
Ciao


dagens outfit
* kjol från halens
* body från ginatricot
* skor från din sko
* klocka från jet set
* öronhängen från gt



Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser ju inte hur den ser ut

2008-11-27 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0