as long as you love me

om 15 minuter börjar the hills, gutt!
och sedan vid sex ska jag ut och gå med nelly :)
just nu sitter jag och kollar på mrsvensson.com
dom har faktiskt riktigt bra grejer! dock måste man vara 18 år
för att kunna registrera sig, så jag ska nog ta och be mamma sen ;)
man kan köpa t.ex ett h&m presenkort laddat med 1000 kronor för tolv kronor!
på onsdag har vi gymnasiedag igen, inget som linda är pepp på.
men det kommer nog att bli bra, eftersom johanna och jag ska gå
samma linje kommer vi gå tillsammans :)
sedan ska klassen äta på kagg, läskigt!
nej nu måste jag gå, ha det bäst.
adios amigos!


Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a



Tänkte bara fråga dig vad du brukar göra för att lyxa till vardagen lite extra??



Ha en bra dag!

2008-11-17 @ 17:23:19
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0