he's like a star

vilken dag!
efter lunchen så cyklade
 petter, jag & nelly hem till jimmy. himla fint bodde han!
satt och kommenterade massa sjuka kommentarer, åh så vi skrattade! haha.
sedan fick petter skjussa mig i ösregn  till gymnasten, men fick ju låna jimmys mössa (;
så jag såg ut i den. hahahaha!
på gymnasten hade vi sjukt kul, brottades i kuddhavet
så man såg ut som ett litet troll efteråt! :) haha.
sedan åt nelly och jag på helen & jörgens, gott.
sedan mötte vi linus <3, adam och någon till
så gick vi till runt och träffade annat folk.
milla bjöd på några äckliga muffins
som adam och jag höll på att spy åt :o
sedan gick nelly och jag tbx till helene & jörgens
och gjorde massa bus, tss
bilder kommer när nelly skickat
ciao




Kommentarer
Postat av: R y d b e r g

tack så mycket tjejen vad glad jag blir :) Hur är det me ddig?

2008-11-10 @ 19:17:38
URL: http://mariaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0