baby, I miss you

måndagar är verkligen det värsta som finns!
på morgonen var det så kallt så att jag inte ens kunde växla,
så fick cykla på ettan hela vägen till skolan.
haha, lagom pinsamt! :)
både nelly och jag hade väl ungefär 9-10 cm klack,
kan säga att vi nästan grät i slutet av dagen! haha
på arbetspasset satt nelly och jag och snackade om massa
pinsamma minnen och såklart när vi kollar bak så sitter
petter och jimmy där och tjuvlyssnar, hahaha.
efter skolan satt jag och pluggade fysik och somnade väl till någon timme
fyyy så skönt, fast kommer inte kunna sova inatt :(
sedan var mamma och jag ute och gick en timma också
go linda säger jag bara, haha!
nu ska jag äta kvällsmat och
fortsätta plugga! inte
ciao


Kommentarer
Postat av: molly

sv: åh, tack så mycket!

2008-11-04 @ 17:00:36
URL: http://mews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0