this is a sneaker night

skolan var väl som vanligt!
på hemkunskapen gjorde lisa och jag pitabröd med köttfärs och massa
grönskarer, godare än godast blev det.
sista timmen hade vi något jämställdhets skit.
om 1 timme slutar linus, så då ska jag åka och
hämta honom om jag orkar :) haha.
blir väl att kolla på film och ha det mysigt!
ikväll mellan 18:00 och 23:00 är det julfest i skolan
som jag och nelly funderar att gå på ..
herregud, filippa och johanna övertygar oss ju nästan haha!

positivt med festen
dj mighty kommer
filippa och dom ska dit
kan ju faktiskt bli roligt

negativt med festen
kanske inte kommer många
har inget att ha på sig
ingen sovmorgon dagen efter, kommer vara död



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0