that girl is so dangerous

började med sovmorgon, skönt det.
hade rollspel idag som vi ska spela upp på fredag ..
kommer bli rätt svårt att kunna hålla sig från skratt eftersom alla
har så sjuka repliker! haha.
fick tillbaka våra engelska uppsatser idag också,
man skulle skriva om någonting man var stolt över
så jag skrev om pappa :)
fick VG, göttmos.
börjar bättra mig, haha..
nu ska jag värma lite spagetti och sedan blir det att sätta sig och plugga
eftersom att jag har två prov denna veckan, biologi och so.
men so'n är nog ganska enkel, det är ju bara G test.
men biologin däremot kommer ju bli rena katastrofen?!
skönt att få lite paus sen när mamma och jag ska träna.
nu kurrar det allt för mycket i magen
tjing!




jag är rädd att du ska tröttna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0