thank god i found you



detta blir mitt sista inlägg innan jag och familjen tar tåget upp till Malmö
för att fira nyår där med mormor, morfar, farmor och farfar.
Och sedan imorgon tar vi flyget till Thailand
och så är vi där klockan 4 på morgonen (thai tid)
och ett dygn senare kommer nelly och hennes familj!
jag är hemma den 16onde i sverige igen.
och den 17onde fyller min underbara pojkvän 17!

riktigt gutt kommer det bli, och massa vackra bilder
kommer det bli med min nya nikon :)
hoppas det inte är fööör kallt här hemma,
i thailand är det ju inte mer än 38+ i skuggan :o
kommer smälta bort ..

just det, idag är det ju nyårsafton!
har inte tänkt alls på det eftersom att jag inte
kommer fira den här hemma..
hoppas nelly får en super kväll iallafall (a)
min bästa, längtar tills du är hos mig!


kommer dö utan min linus
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är du snart hemma älskling ;') <3

2009-01-15 @ 22:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0