ta med mig ut inatt

hejsan, kom nyss hem från skolan
eller egentligen från nelly men strunt samma.
hon åkte hem sista timmen eftersom hon var så förkyld
så jag skynda hem till henne när vi slutat :)
satt och gjorde fina flätor på varandra, bilder kommer på dom!

idag har dagen väldigt upp och ner för mig.
för igår hände något som helt enkelt inte fick hända..
den jag trodde skulle svika mig först, svek mig först och mest.
tyvärr är det så svårt att släppa taget, när man älskar någon så oerhört starkt.
så tack till jimmy, nelly, elin & vesa! <3
dom enda som faktiskt brydde sig tillräckligt mycket för att få veta vad som hänt..





denna gången skulle det hålla
denna gången skulle det bli annorlunda
denna gången skulle det gå
denna gången älskade vi varandra mer
denna gången blev som förra gången

vi kunde inte hålla ihop
det blev bara mer tårar och mer smärta
denna gången skulle det gå ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0