frågor och svar!

favoritbloggar? - nellyrasmussen, lisaplace, mysigt :)
ser du dig som populär i skolan? - haha, det vet jag inte .. vi har nog inte "populära" på skolan så direkt!
hur mycket pengar får du i mådaden? - det är olika, runt 500
bryr du dig om vad andra tycker om dig? - det är klart jag gör, bryr mig kanske inte vad alla tycker och tänker om mig.
om du fick en miljon, vad skulle du göra med dom då? - skulle först och främst köpa mig en systemkamera! sedan spara det mesta tror jag
vem/vilka lyssnar du på helt, är det kommer till musik?  - det varierar, har inga favoriter!
nämn två stora förebilder? - min bästavän och min pojkvän!
vart pluggar du? - går fortfarande på högstadiet!
har du pojkvän? - japp, och världens bästa också!
har du bra betyg? - dom räcker
har du underkänt i något? - i spanska
är du bra på spanska? - är jätte dålig på spanska :)
kommer du överäns med dina föräldrar? - ibland, ibland inte
Vad fick dig att börja blogga? Genom vänner, någon storbloggare kanske eller kom det bara upp sådär? - vänner!
Natt eller morgonmänniska? - nattmänniska isånnafall
favorit affär? - ojdå, new yorker, h&m, gt och sånna
favorit film? - det är nog världens svåraste fråga så den kan jag inte svara på
vad vill du bli när du blir stor? - större, haha
varför började du blogga och vilka bloggar läser du dagligen? - ingen aning faktiskt, dom flesta andra hade det så då tänkte jag, varför inte? men jag har många gånger lagt ner bloggandet, men börjat igen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0