24/7

godmorgon!
kräksjukan har gått runt i släkten, farmor, farfar, morfar & lillebror har haft det ..
jag har bara haft ont i halsen, men nu känns det som att jag ska kräkas också :o
inte bra, speciellt inte när vi åker till thailand på onsdag.
idag ska jag troligtvis träffa nelly och vesa,
blir väl att sätta sig på café eller något sånt mysigt!
vill ju höra vad som hände igår :))
imorgon ska jag träffa linus,
han har laddat ner twilight så ska troligen se på den (a)
vet inte om han sover över här, blir ju sista gången innan jag åker till thailand isf :(
kommer inte kunna pussa på honom förens på hans födelsedag den 17 januari.
då är jag tillbaka i svergie igen, hemskt.
tur att nelly är med mig 24/7 därnere!
nu är det mat
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0