13 14 15 16 17 18 19

Ikväll är det stor tonårsdisco och det betyder att allt som slutar på ton kommer in där.
alltså : tretton fjorton femton sexton sjutton arton och nitton..
och jag har utegångsförbud, jag får alltså inte gå.
har tjatat hur mycket som helst, men dom vägrar ändra sig.
helvetes jävla skit. min lördag kommer bli som vilken lördag som helst.
godis och tv medans alla andra dansar röven av sig.
jag vill också! jag vill också dansa röven av mig!
alla kommer vara där, alla förutom jag.
men får väl se saken från den ljusa sidan..
kommer inte på något.



BLANDAT:
är du singel: nej
saknar du någon just nu: ja!
är rädd för att bli övergiven: det är nog alla
svär ofta: har faktiskt bättrat mig
sjunger i duschen: när jag är ensam hemma
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: har ingen pyjamas
är kär i kärleken: nej!
skrattar åt mina egna skämt: haha, kan väl hända
äter snabbmat varje vecka: nej
vill ha barn: aa
skulle göra plastikoperation om de va ofarligt och gratis: kanske

HAR DU:
glasögon/linser: aa
piercingar: hade det förut, inte längre
syskon: lillebror
jobb: yes
för många vänner: man kan inte få för många
rymt hemifrån: som liten
färgat håret: yes
bra självförtroende: nejnej
sagt jag älskar dig till någon: ja
varit kär: är kär!
dumpat någon: ja
gjort något olagligt: har väl alla
somnat i skolan: yes
brutit ett ben: nej :)
tappat bort mig i min hemstad: nelly och jag är proffs på att
sett en fallande stjärna och önskat: inte vad jag kommer ihåg
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: aa
ljugit om vart jag är för mina föräldrar: nej
vetat hemlighet som ingen annan vet: japp
struntat i ett prov: aa
varit på en blind date: nej
sovit en hel dag: yepp
somnat gråtande: allt för många gånger

BRUKAR DU:
titta dig själv i spegeln: ja det är klart
ha ångest: vad är det?
drömma mardrömmar: typ hela tiden
försöka vara annorlunda: aldrig
klä dig i svart: aa
gå till kyrkan: nej
röka: nej!
ljuga: vita lögner kanske
hata folk: stör mig nog mest
lita på folk: adå

VEM:
saknar du: många!
vill du döda: -
rörde dig sist: pappa
vill du slå: -
sårade dig senast: ingen aning
vill du vara som: vet inte
vill du bli galet full med: åh massa!

SISTA PERSONEN SOM
sov i din säng: jag
fick dig att gråta: mamma och pappa
orsak till frågan över: utegångsförbud
delade en dricka med: vesa&nelly
skrek på dig: pappa
du fick sms från: mormor

HUR
svarar du i telefonen: beror på
fördriver du tiden: det är olika
tjänar du pengar: genom att jobba hos pappa
ofta bäddar du sängen: vardagarna
ofta träffar du din familj: varje dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du utegångsförbud? :O

2008-12-27 @ 13:11:48
Postat av: linda

svar till anonym: för att jag hemifrån igår natt utan att säga ngt :/

2008-12-27 @ 18:35:07
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0