P L A Y

medans resten av klassen just nu sitter och har musik sitter jag här och är sjuk.
ush, det verkligen suger att vara hemma!
just nu iallafall, inget att göra mer än att snyta sig och sova?
och dricka te då, fast det tog precis slut ..
igår i skolan hade jag ont i hela kroppen och bara nös och nös
så det kändes ganska meningslöst att vara kvar, så jag åkte hem.
sedan kom nelly till mig, tack för det säger jag bara!
hade ju inte snackat med någon på halva dagen typ?
så det blev skratt och mys i sängen <3
sedan kom linus också! :')
och vi hade det lika mysigt, med film!

idag hade vi skolfotto (blev as ful), fysik och sedan matte
mer kunde det inte bli för mig, fick dra mig hemmåt igen :/
åh, att jag inte bara kan bli frisk nu?!
vill inte ligga här hemma i sängen och bara äckla mig hela dagarna.
tror faktiskt inte det blir skola imorgon,
för jag känner mig som en handikappad 86 åring just nu.
ta det som ni vill, men så känns det :((

saknar att kunna prata
med min nelly
just nu
<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0