what you got


hallå!
fick ta och skaffa en ny blogg, den andra krånglade så himla mycket!
men jag hoppas att jag ska kunna lägga ner lite mer energi och tid på denna nya istället :)
jag satt uppe tid 1-2 igår och höll på med den andra, men det bara krånglade
så jag tyckte att det var lika bra att börja om..
fast visst, jag ångrar det ganska mycket nu, men det får jag leva med :b
vaknade faktiskt klockan halv elva idag, och så tidigt har jag nog inte gått
upp under hela sommarlovet, det blir ju lätt så om man heter linda (a)
iallafall ska jag ta och gå på stan idag med mamma!
riktigt länge sedan vi gick ensamma, bara hon och jag liksom!
och sedan behöver jag kläder, i massor..
bland annat underkläder, jeans & lite annat!
det bästa är att mamma betalar allt (a) hihihi!
nepp, nu ska jag ta och äta frulle!
skriver senare!

L









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0