happy lappy



hallå där!
vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag vaknade iallafall bredvid L,
underbart underbart underbart underbart! <3
lite senare åkte jag in till stan med nelly,
föresten så har hon äntligen flyttat hem igen!
lindis pindis är happy lappy (a)
vi började med att käka på Thai Silk, stammis typ! varit där 3 gånger under sommarlovet eller nått :o
sedan sprang vi mot Kvasten,
eftersom att allt stängde klockan 4 och hon var 10 i :o
jag sprang in på Stadium för att köpa nya tröjor till gympan, blev 3 stycken för 99 :- (y)
sedan ner mot Carlings för att kolla efter nån tröja nelly skulle köpa, men den fanns inte kvar ..
sedan drog vi oss hemmåt igen :)

ikväll blir det filmkväll!
tjoho vad roligt det ska bli, bara massa ursnygga tjejer i nellys soffa :)
lalala, i like it (a) haha, det blir nog alexandra, johanna, vesa, linda, nelly & filippis :)
bilder kommer imorgon eller ikväll, beror på hur sent det blir :)
pusssssssssssssssss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0