det bästa som finns

just nu skriver en trött och tjurig linda, vi hade nämligen en av våra längsta dagar idag!
8:05 - 15:30 typ, herregud jag har redan tröttnat på skolan!
vi fick liksom läxa redan första dagen, hjälp ..
på rasten satt nelly och jag av en anledning och snackade om
hugo, och tror ni inte han kommer och cyklar förbi?
så sjukt det var, kännnnn dig utpekad hego! :))
iallafall så kom linus till mig efter skolan och sa förlåt,
thanks baby <3
sedan var jag ute och gick med nelly en timme eller två,
timmarna bara flyger iväg så mycket som vi pratar!
haha, underbart är det verkligen :)
det är faktiskt, jaa .. det bästa som finns!
nu ska jag dricka lite varm choklad
och ta nån macka sedan blir det sängen för min del!
för jag har typ sömnbrist? hoho :'<
imorgon slutar vi vid klockan 1 eller något, och det är gutt!

i kissed a girl med Katy Perry
har man ju inte på hjärnan eller så?
på lektionerna nynnar jag och martin sjunger så fint
"hmhmhmhmhmhmhmhmhmm"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0